با نی بامبو مـی توان دکوراسیون خانـه را تغییر داد. در با نی بامبو درون ادامـه آموزش چیدمان و دکوراسیون منزل با نی بامبو را مـی خوانید

استفاده از گیـاه بامبو یکی از ساده ترین ایده ها به منظور آوردن چوب بامبو ها بـه فضای دکوراسیون داخلی شما مـی باشد. در با نی بامبو این بامبوها را مـی توانید بـه صورت شاخه ها بلند درون گلدان های شیشـه ای بزرگ با کمـی آب نگهداری کنید و یـا داخل خاک بکارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نی خیزران چه درون خاک چه درون آب مـی تواند جلوه ی خاصی بـه فضای دکوراسیون شما ببخشد. کافی هست یکی ز آن ها را به منظور دکوراسیون فضایی مانند نشیمن خود انتخاب کنید و از داشتنش درون فضای داخلی خود لذت ببرید.

یک راه دیگر به منظور داشتن سر سبزی و طراوت گیـاهان درون فضای دکوراسیون شما استفاده از ساقه های بامبو خشک کـه به نی های بامبو معروف اند، در با نی بامبو بـه جای گلدان هست درست همانند تصویر بالا، کافی هست های بـه اندازه گلدان های خود داخل ساقه ها درون بیـاورید و یک دیوار سبز جذاب خودتان بسازید .

تزیین با نی خیزران امروزه درون قالب های متنوع پر طرفدار شده است. از ساقه های بامبو مـی توانید درون قالب لوازم دکوری استفاده کنید. تبدیل نی های بامبو بـه یک عنصر دکوری ارتباط زیـادی با خلاقیت شما دارد مـی توانید همانند تصویر نی های بامبو را درون یک گلدان قرار دهید و با نورپردازی آن را تزیین کنید.

حتی مـی توانید از آن ها لوازم کاربردی مانند لوازمـی به منظور نگهداری تجهیزات آشپزخانـه بسازید و چهره ی متفاوتی بـه دکوراسیون آشپزخانـه خود ببخشید.

در تزیین منزل با چوب بامبو مـی توانید از نی های بامبو درون قالب یک پارتیشن استفاده کنید، مـی توانید آن ها را بـه صورت منظم و یـا نامرتب کنار هم بچینید و یک پارتیشن منحصر بـه فرد و خاص داشته باشید.

ایده ی دیگری کـه مـی توانید درون تزیین با چوب بامبو داشته باشید، استفاده از آن به منظور دیوار راه پله مـی باشد، با این ایده مـی توانید فضای راه پله خود را منحصر بـه فرد کنید و از داشتنش لذت ببرید.

گاهی مـی توان به منظور جدا دو فضا از یک پرده نیمـه شفاف استفاده کرد. چیدن شاخه های بلند بامبو درون کنار هم امکان داشتن یک پرده شفاف جذاب را به منظور شما فرآهم مـی کند.

به سادگی مـی تواند از پارتیشن های ساخته شده با نی های بامبو درون هر فضایی استفاده کنید، فضاهایی مانند سرویس بهداشتی کـه به خوبی مـی توانید فضای روشویی را از فضای توالت جدا کنید حتی مـی توانید درون دکوراسیون با نی بامبو آنـها را رنگ آمـیزی کنید و ظاهر تازه ای بـه آن ببخشید.

حضور بامبو درون فضای سرویس بهداشتی مـی تواند بـه گونـه های متفاوت باشد، مـی توانید از آن به منظور تزیین دیوار پشت آینـه روشویی استفاده کنید و ظاهر منحصر بـه فردی بـه فضای سرویس بهداشتی خود ببخشید.

حتی مـی توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و از نی های بامبو بـه عنوان جا حوله ای استفاده کنید!

استفاده از گیـاه بامبو درون فضای بیرونی را فراموش نکنید. درون طراحی های محوطه خود بـه خوبی مـی توانید از گیـاه و یـا نی های بامبو کمک بگیرید و ظاهر متمایزی بـه آن ها ببخشید.

: در با نی بامبو




[آموزش چیدمان و دکوراسیون منزل با نی بامبو · جدید 97 -گهر در با نی بامبو]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 02 Jul 2018 04:49:00 +0000